Як встигати зробити не просто багато чи більше справ, а всі справи
Безумовно, новий рік починають з реалізації планів. Одні вирішують приділяти більше часу спорту, інші – сім'ї, треті – читання книг. Перед багатьма людьми постає питання – як приступити до здійснення звичайного переліку справ і не здатися незабаром.
«Зірвалися» часто знаходять причину невиконання задуманого в часі. Це, звичайно, переконливий аргумент, але адже будь-яка справа вимагає витрати на нього дорогоцінного часу.
Так як встигати більше?
Насамперед, роздуми над завданням не повинно бути багаторазовим. Причому треба обдумувати в обстановці без відволікаючих факторів. Необхідно дотримуватися певних дій для успішної реалізації поставлених планів.
Відмова від прийняття повторних рішень
Завжди нове рішення призводить до виснаження активної здатності мислити. Приміром, чоловік згадав, що треба придбати зубну пасту, але її відкладає покупку з різних причин. На активну щоденне мислення у нас відводиться кілька годин. Тому приймати рішення потрібно моментально, щоб повернення до них більше не було потрібно. Тільки тоді всі плани реалізуються так, як було задумано. Щоб зрозуміти, як встигнути зробити всі справи, вивчіть дані рекомендації.
Усунення зайвих завдань з своєї голови
не Можна обмірковувати кілька ідей в один і той же час. Наприклад, задумано:
- здача звітності протягом години;
- відвідування магазину після закінчення трудового дня;
- оплата інтернету;
- оплата страховки.
Раптом голова забивається новою думкою: «Не забути взяти чек про оплату інтернету!». На думку дослідників, людина здатна обдумувати тільки 3-5 ідей, оскільки з появою нової думки попередня ідея забувається. З кожним відволіканням відбувається втрата вмісту.
Відмова від накопичення завдань у «вхідних»
Кілька блокнотів, поштових скриньок і файлів в ноутбуці – це «вхідні» місця, де скупчується все, що готове втілитися в задачі. Людина, що має диск з нескінченним об'ємом пам'яті, здійснює помилку, створивши на ньому папку «Розібрати». Накопичення об'єктів у «вхідних» тільки призводить до включення механізмів прокрастинації.
{ad1}Записуємо завдання в один список
Записування завдань в окремі списки є просто зайвим, оскільки людина постійно замислюється: «А який список йому відкрити?». Відповідно, це марна трата часу.
Стислість – сестра таланту
Тому виклад завдань має бути коротким. В якості прикладу можна навести запис «Помити підлоги у всіх кімнатах». Для здійснення описаних дій не потрібно обдумування докладних дій.
Не піддавати сумнівам список завдань
Ця рада теж допоможе вирішити проблему, як встигнути зробити багато справ. Іноді список тобто, завдання записані, а їх здійснення відкладено або забуто. Тому дуже важливо виконувати саме записані завдання.
Оптимізм рулить!
Ніколи не здаватися у поставлених цілях!
Таким чином, дотримання вищевказаних порад допоможе вам вирішити проблему, як встигнути все зробити, і не випустити з уваги нічого!