Прорив в світі стереотипів: «незатребувані жінки» - це міф!
Дівчата всього світу у віці 27+ знаходяться в так званому «активному» періоді. Будують запаморочливу кар'єру, злітають на висоти життя і не поспішають з тим, щоб зв'язуватися «узами Гіменея» з тим, хто «підвернеться». А ось в Китаї все зовсім інакше. Там дівчат старше двадцяти семи називають Sheng Nu, що дослівно перекладається на російську як «незатребувана жінка».
Життя таких дівчат затьмарюється постійним тиском на них з боку суспільства. І не тільки суспільства - але і власної сім'ї. Батьки відправляють анкети по сайтам знайомств. Вказують всі дані, а також прикріплюють фото. Вони активно займаються пошуком пари.
Безумовно, багато людей не хочуть вступати в шлюб виключно з примусу. Однак біда полягає в тому, що нічого іншого їм просто не залишається. Адже в їх культурі немає можливості чинити опір рішенням, прийнятим матір'ю і батьком.
SK-II, бренд косметики, що отримала визнання у всьому світі, підтримав китайських представниць прекрасної статі. І підготував особливий відеоролик, який покликаний зламати стереотипи. У відео дівчата від 30 років, відомі і незаміжні, відповідають на питання, як вони влаштовані в житті, чого змогли досягти. І зауважте - все це без дотримання вимоги, згідно з яким до 27 років потрібно закріпити відносини.
Стався справжній «захоплення» ринку наречених. Бренд SK-II розмістив анкети тих дівчат, які не згодні з засадами. Молоді жінки висловили відверте небажання вступати в шлюб тільки з примусу, коли самі ще не зустріли свою половинку і не закохалися. Їхні аргументи незаперечні. Адже в житті можна домогтися багато чого, стати по-справжньому щасливою жінкою і без опори на чоловіче плече. Не так важливо бути замужем формально. І без цього можна стати успішною і побудувати кар'єру, в якій би сфері не виникло бажання себе реалізувати.
Найпотужніше тиск і вплив на молодих дівчат надають саме батьки, мами і тата. Саме їх запросили на ринок, щоб продемонструвати наочно, які наслідки таких «традицій» і «підвалин». Багато змінили свої переконання.
Акція, яку запустив і реалізував бренд SK-II, є черговим доказом всьому суспільству. Потрібно розуміти, що «незатребуваних жінок» не існує. Кожна дівчина має право на те, щоб вибрати, як і з ким жити.
«Кермо влади» власною долею не можуть бути передані нікому, навіть найголовнішим у житті людям, таким, як батькам.