Як організувати сімейне свято для дітей
День народження дитини у більшості батьків асоціюється з головним болем, пов'язаної з її найближчими днями, метушнею, галасом, дитячими конфліктами та іншими клопотами. Однак цього всього можна уникнути, якщо правильно організувати торжество, заздалегідь продумати розважальну програму, меню і т. і. У цьому випадку свято пройде цікаво, яскраво, незвично і запам'ятається дітям надовго. А для того, щоб пам'ять про ювілей лишилась назавжди, варто, до початку святкуванб провести фотосесію - батьки і дитина, фотографа для якої краще замовити тут - https://barb.ua/fotosessiya/semeynaya.
Розглянемо ключові етапи підготовки дитячого заходу в сім'ї.
Ключові моменти організації дня народження дитини
Перше, з чого слід почати підготовку урочистості для дитини, - вибір тематики. Свято вийде набагато яскравіше і ефектніше, якщо буде організований в єдиній стилістиці. Ідею для проведення заходу краще вибирати в залежності від інтересів і віку чада. Це може бути як тема будь-якої казки, мультфільму, так і програма в стилі диско, футболу, кулінарного майстер-класу, комп'ютерної гри і ін.
Щоб торжество було цікавим для всіх, потрібно ретельно продумати список гостей. Бажано, щоб запрошені діти знаходилися в одній віковій категорії з іменинником або були старше (молодші) на 1-1,5 року. При цьому важливо обговорювати список гостей безпосередньо з винуватцем торжества.
Також слід продумати кількість запрошених і запланувати тривалість заходу. Дітям до 4 років вистачить і 2 годин веселощів, гостей при цьому має бути якомога менше. Так малюків буде легше організувати і залучити до гри. Хлопцям постарше можна планувати торжество на 3-4 години.
Оформлення приміщення і запрошень
Коли тематика дня народження дитини обрана, потрібно приступати до оформлення запрошень та приміщення. Запрошення листи цілком реально виготовити самостійно з картону, тканини, фарб, фломастерів, декору та інших підручних матеріалів. Якщо ж на це немає часу, їх можна купити в магазинах, що реалізують товари для оформлення дитячих свят. Так само як і тематичні скатертини, ковпачки на голову, серветки та ін.
У тих же магазинах продаються всілякі товари для декору кімнати: повітряні кулі, прапорці, гірлянди, квіти, плакати і т. Д. Головне - підібрати все це в єдиному стилі або кольорі. Інакше діти з картинками трансформерів на голові, які стоять на тлі кімнати, яка оформлена в стилі «міньйон», виглядатимуть безглуздо. Також важливо виділити для проведення свята дитини 2 кімнати: одну для ігор і танців, іншу для прийняття їжі.
Частування для дітей
Святковий стіл в день народження дитини також повинен бути яскравим і барвистим. На нього слід покласти красиву скатертину, серветки, поставити посуд, підібрану в стилі торжества. Все це повинно бути одноразовим. Так діти не розіб'ють і не пораняться, якщо випадково що-небудь впустять, а батькам не доведеться довго мити посуд.
Готувати величезна кількість їжі не варто. Тут важливо, щоб страви були смачними і оригінально оформленими. Можна поставити на стіл:
- закуски: бутерброди, канапе, овочеву, сирну, колбасно-м'ясну нарізку, гамбургери, пиріжки, піцу і т. Д., відповідно до віку дітей;
- гаряче: пюре з картоплі або макарони з котлетою, тефтелей або сосискою, запечену рибу, фарширований перець та ін .;
- десерт: печиво, панкейкі, тістечка, цукерки, фрукти, ягоди та ін .;
- напої: соки, солодкі газовані напої, компот, просту воду.
Краще, якщо всі страви будуть оформлені незвично: у вигляді тварин, рослин, птахів, морських жителів, корабликів. Кожна дитина буде радий такому частування і з задоволенням його з'їсть. Головне - перед складанням меню обдзвонити батьків і уточнити наявність у запрошених дітей алергії на будь-які продукти.
Дитячі розваги
Ретельно продуманий сценарій - запорука успіху дитячого торжества. Почати святковий день можна з квесту для іменинника. Для нього слід підготувати записки-підказки, в кожній з яких, наприклад, буде знаходитися 1 буква. В кінці квесту дитина повинна зібрати їх все і скласти з них слово, яке вказує на місцезнаходження подарунка.
Далі слід подбати про зустріч гостей. Її можна супроводжувати веселими, зазивають чотиривіршами, створюють святковий настрій. Потім дітей потрібно запросити в будинок, показати місце проведення торжества, розповісти, де можна грати, що дозволяється брати і чіпати, а чого торкатися не можна. Після цього рекомендується запропонувати гостям розвага, щоб вони були чимось зайняті, поки накривається стіл. Конкурси та естафети, які можна провести на дитячому дні народження:
- збери монети;
- пройди через прірву;
- кішки мишки;
- успей сісти на стілець;
- виконай завдання, вказане на пелюстці ромашки;
- намалюй вітальну листівку для іменинника;
- подолай дистанцію, як жаба (пінгвін, собака, кенгуру);
- знайди скарб;
- пройди курс молодого бійця і ін.
В кінці кожного конкурсу переможця слід нагороджувати. Для цього підійдуть солодощі, маленькі сувеніри або брелоки. Також можна провести для дітей який-небудь майстер-клас: приготування піци або печива, прикраса тістечок, розпис каменів, футболок, створення фоторамки та ін. Або ж можна запросити на торжество фахівців, які проведуть хлопцям науковий експеримент, незвичайний конкурс, шоу мильних бульбашок . Всі розваги бажано супроводжувати веселою музикою, під яку діти зможуть потанцювати.
Фінальна частина дня народження дитини
Завершенням дня народження дитини повинен бути винос святкового торта зі свічками, феєрверками і загадуванням бажання. Гостям можна роздати бенгальські вогні або невеликі хлопавки, які виступлять в ролі спецефектів.
Діти не люблять, коли закінчуються свята, і часто переймаються із цього приводу. Тому, коли вони будуть йти, їх рекомендується порадувати невеликими подарунками: маленькими блокнотами, крейдою, мильними бульбашками, кульками з торжества тощо.
І ще один важливий момент: щоб дитяче свято запам'ятався надовго, подбайте про фотозйомку. Для отримання ефектних фотографій можна створити окрему фотозоні з картинок, паперових гірлянд, квітів, стрічок, куль. Також обов'язково потрібно знімати дітей в процесі свята, несподівано. Такі знімки найкраще передають атмосферу урочистості і настрій хлопців.