Виробники косметики
16.12.2017 0

Виробники косметики

Продукти для краси
В закладки


обман виробників косметикиЯкщо вірити статистики, за рік кожна жінка виливає на себе близько 2-х літрів шампуню. А скільки йти гелю для душу, молочка, що очищає, крему, помади, лаку? І де ж, нарешті, та користь і результат, в яких так запевняють виробники косметики?

Щось тут не так ... «Натуральний продукт» викликав алергію? Чергове «суперзасіб» дало зовсім не той результат? Відповідь одна - нас обманюють! У чому? Як? Адже яскрава упаковка, приємний запах, дорогий бренд ... Давайте розбиратися.

Як нас дурять виробники косметики.

  • Спосіб № 1. Відсутність правого регулювання питання позбавляє відповідальності.

Одна з головних причин «обману» покупців - відсутність законодавчої бази, яка б регулювала відповідність косметичного продукту тими чи іншими критеріями і вимогами. Адже, все, що не заборонено законом - дозволено в нашій країні.

Чого тільки варта гасло «натуральний продукт», за який ціна збільшується втричі! А якість? Залишається на тому ж рівні. Законодавством не встановлено, який саме продукт має право називатися натуральним, а який ні. А що ми маємо в складі наших косметичних засобів?

Шампуні, гелі для душу, рідке мило ... візьміть будь-який флакончик, і спробуйте прочитати склад. Спробуйте, тому що шрифт, обраний виробниками, явно призначений не для читання.

Отже, вода на першому місці і ... що? SodiumLaurylSulfate (SLS) на другому. Що ж це таке? SLS - дешеве миючий засіб. Не лякайтеся, але розчином SLS відмивають машини і навіть застарілі плями на її запчастинах. Сам розчин лаурилсульфат натрію високотоксичний. У чистому вигляді при попаданні на шкіру він може викликати опіки. Звичайно, в шампунях і гелях SLS додається в розведеному вигляді, але все ж користі від цього не додасться. Зате жирові і грязьові накопичення з поверхні шкіри SLS усуває «на ура».

SLS здатний не тільки викликати алергічні реакції, а й є своєрідним магнітом для всіх токсичних речовин і шкідливих сполук. Нагромаджені за день-два в волоссі шкідливі речовини притягуються до часток SLS під час миття, утворюючи тим самим згустки шкідливих сполук. Єдино вірний спосіб захистити себе - скоріше змити цю заразу, поки хімікати не почали припадати в глибинні шари шкірного покриву. Адже під впливом теплої / гарячої води пори відкриваються, чим сприяють такому небажаному проникненню. Таким чином, принцип «почекати, щоб подіяло» - далеко не самий здоровий при митті голови або тіла нехай слабоконцентрірованних, але шампунем / гелем із вмістом SLS. А спробуйте в магазинах знайти шампунь без лаурилсульфату ...

Те ж саме стосується і формальдегідів і консервантів у складі косметичних засобів. А як же! Інакше губна помада втратить яскравість, а крем - потрібну консистенцію. А хто розкаже, яким чином впливають на шкіру парабени і пропілен гліколь, що містяться в кремі? Виробники не розповідають, про це вони вважають за краще мовчати. Можете повірити, нічого хорошого від впливу цих речовин на шкіру очікувати не доводиться.

{ad1}

Висновок такий - ми страждаємо від відсутності всебічного правого регулювання. Виробник позбавляється відповідальності за відсутність справжньої якості товару. Ми купуємо товар добровільно. Безпеки не гарантує ніхто. Всі негативні наслідки в кращому випадку спишуть на «індивідуальну непереносимість компонента».

  • Спосіб № 2. Ціни різні - інгредієнти ті ж.

Якщо проаналізувати склад ряду косметичних засобів, які є аналогами за своїм впливом, можна прийти до висновку, що їх склад ідентичний на 80-90%. Яскрава упаковка, і переконання виробника, що саме його продукт унікальний і корисний. Насправді ж - основа хімічного складу та ж. І вплив на шкіру відповідно аналогічне.

А про недоліки продукту і можливі алергічні реакції взагалі ніхто не попереджає! Об'єктивності заради відзначимо, що існують дійсно натуральні косметичні препарати, безпечні в застосуванні, і не подразнюють шкіру. Але ціновий діапазон таких засобів, самі розумієте, далеко виходить з рамок «середньостатистичних».

Висновок - ми часто платимо за бренд і яскраву упаковку, а не за якість обраного товару. Тому принцип «трохи дорожче, значить краще» працює далеко не завжди. Хтось же повинен заплатити за яскраву упаковку. І за рекламу, в кінці кінців! До речі, про рекламу.

  • Спосіб № 3. Гучні слогани - всього лише красиві слова. Або: реклама - двигун торгівлі.

Щоб ми робили без реклами? Чи не знали б, скільки навколо продуктів, ну дуже потрібних, що йдуть косметичні засобивиключно на користь. Але ж спрацьовує! 5,10, 20 раз побачиш або почуєш одне і те ж, і починаєш мимоволі думати: може і мені спробувати? Реклама настільки опосередковує наше життя, що без неї практично неможливо уявити існування. Телевізор і радіо, журнали, громадський транспорт, стовпи - все насичено рекламою. Так про що ж в ній говорять, крім як «обов'язково купите цей продукт»? Давайте разом проведемо короткий екскурс про доцільність і правдоподібності рекламних роликів.

Кричуща обіцянками реклама дезодоранту «захист 24, 36, 48 годин» викликає легку посмішку здивування. Напевно, все вже спробували і на власному гурті переконалися, що ніякої дезодорант не захистить такий час. А як Вам «водостійкий» дезодорант? Вибачте, повернемося до складу, а що ж в нього має бути додано, щоб водою не змивалося? Тут уже або ефект, або користь (ну або хоча відносна «нешкідливість продукту»). Хоча і на рахунок ефекту можна посперечатися. З цієї ж серії - «стійка губна помада» - 6,8,12 годин кольору ... ну-ну ... це ж який хімікат потрібно додати, щоб помада так в'їлася?

Ну, або ось ще, теж крем з частками золота! «І ваша шкіра стане молодше і красивіше», - впевнено твердять рекламісти. У тому, що в хімічному складі крему міститься золото, впевненості замало ... але якщо навіть допустити таку можливість, які «золоті нитки» ми отримуємо? А ніяких! Золото - благородний метал, і він не вступає в реакції з людськи організмом. Зате грошей за такий продукт доведеться віддати немало. І це практично те ж саме, як «гель з екстрактом перлів» і засіб з «молочком орхідеї». Де у орхідеї молочко?

Відбілююча зубна паста, шампунь проти лупи - все це дуже добре. Але шампунь, що містить SLS, не може позбавити від лупи, він провокує її появу. А виробники переконують «мити голову кожен день». Ви її змиваєте, а вона (лупа) з'являється знову і знову. Інтенсивніше, частіше змиваєте водою і миєте голову шампунем - інтенсивніше з'являється і лупа. Отримуємо замкнуте коло.

Висновок - ми самі собі обманюємо, тому що бачимо, чуємо і віримо. Але ж варто задуматися - зараз реклама настільки агресивна, що не потрібно розуму аж понад голову, щоб зрозуміти в чому саме вас хочуть обдурити, на чому підловити.

Комментарии (0)
Додати коментар
Термолаком для нігтів, що за засіб
Термолаком для нігтів, що за засіб
Термолаком для нігтів, що за засіб
17.12.17 Догляд за нігтями
Термолаком володіє чарівною здатністю змінювати свій колір залежно від температурних умов. Відбувається така магія завдяки спеціальним пігментів в складі, що реагує на
Чорна маска для обличчя на ніс від чорних точок
Обличчя – це головна візитна картка будь-якої людини. Тому дуже важливо стежити за красою і здоров'ям шкіри обличчя. Але, на жаль, з-за сучасної екології важко
Відтінкові шампуні для волосся: вісімка з позитивною репутацією
Популярні відтінкові очищаючі засоби привертають делікатною дією і зручністю використання. Вони не можуть кардинально поміняти колір зачіски, але в змозі пожвавити його,
Кращі захисні креми для рук: 10 способів уберегти шкіру
Продукт в стані реанімувати шкіру, впоравшись із запущеними випадками. Він пом'якшує і оздоровлює волосся, запобігаючи її зростання.
Маленький купальник – великий вибір
Такий маленький предмет літнього гардероба як купальник здатний зробити літо яскравіше, оригінальніше і цікавіше. Виробники цієї деталі гардероба, як завжди, пропонують