Виробники косметики
Якщо вірити статистики, за рік кожна жінка виливає на себе близько 2-х літрів шампуню. А скільки йти гелю для душу, молочка, що очищає, крему, помади, лаку? І де ж, нарешті, та користь і результат, в яких так запевняють виробники косметики?
Щось тут не так ... «Натуральний продукт» викликав алергію? Чергове «суперзасіб» дало зовсім не той результат? Відповідь одна - нас обманюють! У чому? Як? Адже яскрава упаковка, приємний запах, дорогий бренд ... Давайте розбиратися.
Як нас дурять виробники косметики.
- Спосіб № 1. Відсутність правого регулювання питання позбавляє відповідальності.
Одна з головних причин «обману» покупців - відсутність законодавчої бази, яка б регулювала відповідність косметичного продукту тими чи іншими критеріями і вимогами. Адже, все, що не заборонено законом - дозволено в нашій країні.
Чого тільки варта гасло «натуральний продукт», за який ціна збільшується втричі! А якість? Залишається на тому ж рівні. Законодавством не встановлено, який саме продукт має право називатися натуральним, а який ні. А що ми маємо в складі наших косметичних засобів?
Шампуні, гелі для душу, рідке мило ... візьміть будь-який флакончик, і спробуйте прочитати склад. Спробуйте, тому що шрифт, обраний виробниками, явно призначений не для читання.
Отже, вода на першому місці і ... що? SodiumLaurylSulfate (SLS) на другому. Що ж це таке? SLS - дешеве миючий засіб. Не лякайтеся, але розчином SLS відмивають машини і навіть застарілі плями на її запчастинах. Сам розчин лаурилсульфат натрію високотоксичний. У чистому вигляді при попаданні на шкіру він може викликати опіки. Звичайно, в шампунях і гелях SLS додається в розведеному вигляді, але все ж користі від цього не додасться. Зате жирові і грязьові накопичення з поверхні шкіри SLS усуває «на ура».
SLS здатний не тільки викликати алергічні реакції, а й є своєрідним магнітом для всіх токсичних речовин і шкідливих сполук. Нагромаджені за день-два в волоссі шкідливі речовини притягуються до часток SLS під час миття, утворюючи тим самим згустки шкідливих сполук. Єдино вірний спосіб захистити себе - скоріше змити цю заразу, поки хімікати не почали припадати в глибинні шари шкірного покриву. Адже під впливом теплої / гарячої води пори відкриваються, чим сприяють такому небажаному проникненню. Таким чином, принцип «почекати, щоб подіяло» - далеко не самий здоровий при митті голови або тіла нехай слабоконцентрірованних, але шампунем / гелем із вмістом SLS. А спробуйте в магазинах знайти шампунь без лаурилсульфату ...
Те ж саме стосується і формальдегідів і консервантів у складі косметичних засобів. А як же! Інакше губна помада втратить яскравість, а крем - потрібну консистенцію. А хто розкаже, яким чином впливають на шкіру парабени і пропілен гліколь, що містяться в кремі? Виробники не розповідають, про це вони вважають за краще мовчати. Можете повірити, нічого хорошого від впливу цих речовин на шкіру очікувати не доводиться.
{ad1}Висновок такий - ми страждаємо від відсутності всебічного правого регулювання. Виробник позбавляється відповідальності за відсутність справжньої якості товару. Ми купуємо товар добровільно. Безпеки не гарантує ніхто. Всі негативні наслідки в кращому випадку спишуть на «індивідуальну непереносимість компонента».
- Спосіб № 2. Ціни різні - інгредієнти ті ж.
Якщо проаналізувати склад ряду косметичних засобів, які є аналогами за своїм впливом, можна прийти до висновку, що їх склад ідентичний на 80-90%. Яскрава упаковка, і переконання виробника, що саме його продукт унікальний і корисний. Насправді ж - основа хімічного складу та ж. І вплив на шкіру відповідно аналогічне.
А про недоліки продукту і можливі алергічні реакції взагалі ніхто не попереджає! Об'єктивності заради відзначимо, що існують дійсно натуральні косметичні препарати, безпечні в застосуванні, і не подразнюють шкіру. Але ціновий діапазон таких засобів, самі розумієте, далеко виходить з рамок «середньостатистичних».
Висновок - ми часто платимо за бренд і яскраву упаковку, а не за якість обраного товару. Тому принцип «трохи дорожче, значить краще» працює далеко не завжди. Хтось же повинен заплатити за яскраву упаковку. І за рекламу, в кінці кінців! До речі, про рекламу.
- Спосіб № 3. Гучні слогани - всього лише красиві слова. Або: реклама - двигун торгівлі.
Щоб ми робили без реклами? Чи не знали б, скільки навколо продуктів, ну дуже потрібних, що йдуть виключно на користь. Але ж спрацьовує! 5,10, 20 раз побачиш або почуєш одне і те ж, і починаєш мимоволі думати: може і мені спробувати? Реклама настільки опосередковує наше життя, що без неї практично неможливо уявити існування. Телевізор і радіо, журнали, громадський транспорт, стовпи - все насичено рекламою. Так про що ж в ній говорять, крім як «обов'язково купите цей продукт»? Давайте разом проведемо короткий екскурс про доцільність і правдоподібності рекламних роликів.
Кричуща обіцянками реклама дезодоранту «захист 24, 36, 48 годин» викликає легку посмішку здивування. Напевно, все вже спробували і на власному гурті переконалися, що ніякої дезодорант не захистить такий час. А як Вам «водостійкий» дезодорант? Вибачте, повернемося до складу, а що ж в нього має бути додано, щоб водою не змивалося? Тут уже або ефект, або користь (ну або хоча відносна «нешкідливість продукту»). Хоча і на рахунок ефекту можна посперечатися. З цієї ж серії - «стійка губна помада» - 6,8,12 годин кольору ... ну-ну ... це ж який хімікат потрібно додати, щоб помада так в'їлася?
Ну, або ось ще, теж крем з частками золота! «І ваша шкіра стане молодше і красивіше», - впевнено твердять рекламісти. У тому, що в хімічному складі крему міститься золото, впевненості замало ... але якщо навіть допустити таку можливість, які «золоті нитки» ми отримуємо? А ніяких! Золото - благородний метал, і він не вступає в реакції з людськи організмом. Зате грошей за такий продукт доведеться віддати немало. І це практично те ж саме, як «гель з екстрактом перлів» і засіб з «молочком орхідеї». Де у орхідеї молочко?
Відбілююча зубна паста, шампунь проти лупи - все це дуже добре. Але шампунь, що містить SLS, не може позбавити від лупи, він провокує її появу. А виробники переконують «мити голову кожен день». Ви її змиваєте, а вона (лупа) з'являється знову і знову. Інтенсивніше, частіше змиваєте водою і миєте голову шампунем - інтенсивніше з'являється і лупа. Отримуємо замкнуте коло.
Висновок - ми самі собі обманюємо, тому що бачимо, чуємо і віримо. Але ж варто задуматися - зараз реклама настільки агресивна, що не потрібно розуму аж понад голову, щоб зрозуміти в чому саме вас хочуть обдурити, на чому підловити.